czwartek, 30 maja 2013

Cherry

Dziś kolczyki kuleczki , wyglądają jak wisienki więc taką dałam im nazwę. Wyplecione są jak wszystkie moje prace z koralików Toho. Dodatkami są onyksy i  dekoracyjne elementy  metalowe. Zrobiłam  kilka par na próbę i zostały mi już tylko jedne. Pewnie jeszcze nie raz poeksperymentuję  z kulkami.
Fajnie się je robi i wyglądają wdzięcznie.

                                        61.  Kolczyki - wisienki.








Niestety jestem magikiem fotograficznym i   spośród dziesiątek zdjęć jakie zrobiłam tylko te nadają się do pokazania. 

Pozostałe dopiero przy powiększeniu  wyglądają  normalnie.




 Powinnam  nauczyć się tej sztuki . Bo magia to za mało  ;)

                                                   POZDRAWIAM SERDECZNIE 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz