wtorek, 4 czerwca 2013

LORELEI

                               Dziś bransoletka o tajemniczej nazwie LORELEI . 

                    62. Bransoletka wypleciona dla dziewczyny ,  z artystyczną duszą ,
                                            która lubi czerń i pomarańcz. 
  Pomyślałam , że dobrym połączeniem będą błyszczące  koraliki  Opaque Jet z matowymi Opaque -Frosted Pumpkin.
 


                                                       Mam nadzieję , że się spodoba.


                   Jak we wszystkich moich pracach użyłam japońskich koralików Toho.


A dla dodania  smaczku   na łańcuszku zawiesiłam  kulkę onyksu oraz wyplotłam małą kuleczkę z koralików.


   SERDECZNIE pozdrawiam osoby  odwiedzające  mój blog                 szczególnie ,że  nie jestem zbyt aktywną blogerką.

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz