poniedziałek, 27 maja 2013

Red Picasso

     Witam, nie mam nowych rzeczy więc przedstawię te zrobione  już jakiś czas temu.
                           
                                     58. Kolczyki i zawieszka w szarościach i czerwieniach.

                                 
                                                      59. Bransoletka gąsieniczka.
              Moja pierwsza podwójna gąsieniczka zrobiona , wykończona i już jej nie mam - podoba mi się połączenie szarości czerwienią. Wyplotłam ta bransoletkę do  kompletu  do kolczyków i zawieszki.


 
                                          60. Kolczyki listeczki , delikatne i wdzięczne.


                              Koleżanka uznała,że lepiej pasują do wyżej prezentowanej  bransoletki .
                                     I przyznać muszę ,że do jej typu urody pasują idealnie.
                                                                      Pozdrawiam :):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz