piątek, 5 lipca 2013

WIR - zakręcone komplety

WITAM 

 Od dawna mam bardzo dużo zajęć i  spraw do ogarnięcia w związku z czym nie mam czasu ani na koraliki ani na pisanie na blogu. Czy znacie taki stan kiedy życie  naszpikowane jest  tak  przeogromna ilością spraw  ważnych, skomplikowanych , tak bardzo wciąga w wir, funduje kompletny brak czasu i utratę sił  , wydaje się, że już absolutnie  nic więcej zrobić się nie da  i wtedy znajdujemy czas na  coś co jest , zdawałoby się   najmniej ważne w danej chwili . 
Taki dzień mam dzisiaj ;)  
Pomimo tego a może właśnie dlatego jestem tutaj .
 A oto komplety wyplecione sto lat temu ;)

64. Komplet czarno -złoty




                                                                    65.Komplet czarno- srebrny


                         Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających  do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz