poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Prima aprilis 2013

                                                             Witam świątecznie ;););)
  Wielkanoc jest w końcu a oto jaką aurę dziś mamy.....  1 kwietnia a śnieg tak pada , że  się zaspy tworzą .



                                    I skąd wziąć ducha  wiosny, przebudzenia , odnowy ?
 Gdzież ten wiosenny, radosny,  pogodny nastrój?  Jak poczuć , że wszystko się do życia budzi i przynosi nadzieję na lepsze jutro.
                                             Nawet przyroda sobie żarty ze mnie stroi :(  
  
 A że przekora nie jest mi obca.......    i ,że się tak łatwo nie poddaję......  
                                             to na kolorowo dziś:):):)  

27. Kolczyki zrobione z SuperDuo w kolorze  Copper-Topaz  połączone  z Toho Jet różnych rozmiarów.


                                   28.  Wisiorek zrobiony z dwóch kulek różnych rozmiarów.
                                   Oplecione zostały takimi samymi  koralikami  jak kolczyki .
Średnio podoba mi się łańcuch na którym  zawiesiłam wisior , jednak tylko taki był  dla mnie dostępny, poza tym  przecież można go zmienić;)






29. Do kompletu wyplotłam też bransoletkę , dobrze prezentuje się na nadgarstku , jest dwustronna -póki co leży sobie i czeka na pomysł na wykończenie . Mam piękne zapięcie z loopami ale zupełnie nie wiem jak je zamontować, może ma ktoś pomysł?

                                            CORAZ BARDZIEJ KOLOROWO....... 

Koraliki  Metallic Matte Galvanized Saffron - super , nie mogłam się zatrzymać.


30.
 Kolczyki podpatrzone w Internecie


31. Agat oprawiony w koraliki  w kolorze szafranowym . Naszyjnik jest dwustronny i pasuje zarówno do wcześniej przedstawionych kolczyków jak również do bransoletek .
      Sznur o  długości  70 cm z możliwością przedłużenia  o 6 cm  można nosić z zawieszką lub bez.

32. Bransoletka na 10 koralików w rzędzie o długości 20cm i możliwością przedłużenia .


 32.Bransoletka  w kolorach naszyjnika z agatem . Dość długa bo 24 cm.





                                                CORAZ BARDZIEJ SŁONECZNIE....

       33. Wisiorek  dwustronny  zawieszony na sznurkach woskowych długości 50 cm w kolorze        pomarańczowym.                                  
                                                   Jeszcze raz agat , choć w innej odsłonie




34.    A oto powtórka z rozrywki :)
Dziewczynom spodobały się  zaplątane bransoletki , jednak te wcześniej wykonane były na nieco większe nadgarstki.
Stworzone z sympatii   :):):)



                                                  35. Złota- uniwersalna .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz