niedziela, 14 kwietnia 2013

KWIECIŚCIE

Postanowiłam zaprezentować  broszki kwiatki, które zrobiłam  przed Bożym Narodzeniem i w większości  stały się upominkami świątecznymi. Mam nadzieję, że się dobrze noszą.
Pierwsza postała  z koralików  Permanent  Finish - Galvanized  Fairy Wings jako prezent dla koleżanki. Niestety nie  mam jej zdjęcia .  Mam natomiast fotki 6 innych , które szybko wyplotłam.

40. Wszystkie broszki wykonane zostały koralików  Toho11/0
                                                             Biel i złoto  



                                                         Moje ulubione hematyty


                                                          Pudrowy róż połączony z brązem


                                                               Brązy w różnych odcieniach



                                                         Czerwień, czerń i złoto


                                                                       Srebrno- szara


Wszystkie broszki zostały wykonane według wzoru , który znalazłam  na stronie :
 http://bilq-art.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz