sobota, 13 lutego 2016

 Witam w Nowym 2016 roku  :)

        Trochę dziwnie to brzmi w połowie lutego  ;) 
  Mam nadzieję ,  że w tym roku   będę mogła częściej tutaj zaglądać.
  Dziś zaprezentuję  dwa naszyjniki : 

189. Tygrysie oko w beżach 

Nieregularny kamień tygrysiego oka oprawiony w koraliki  opaque- lustered lt beige z dodatkiem brązu antycznego oraz matowego.
 Zakończenia  w kolorze miedzi czerwonej. Naszyjnik może byś noszony ze strojnym kamieniem bądź bez niego . Kwestia upodobań ,  nastroju  i stroju ;)











Do naszyjnika została dorobiona skromna bransoletka wykończona z taki sam   sposób jak naszyjnik.Uważam , że razem tworzą zgrabny komplecik.

190. Agat w bieli. 

Dwukolorowy agat oprawiłam w koraliki Opaque - Lustered Navajo White i  koraliki Metallik Iris Brown. 
Zastosowałam takie kolory bo wydawało mi się, że inne być nie mogą, że inne nie będą 
pasować do tego pięknego  kamienia . 
Starałam się dostosować oprawę do podziału kolorów na agacie,  jak wyszło?  
Widać;)

Dla dopieszczenia do naszyjnika dodałam kuleczki agatu i onyksu i dorobiłam bransoletkę. 
Tym razem zakończenia w kolorze srebra




Serdecznie pozdrawiam  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz