środa, 24 lutego 2016

Naszyjnik- kwiatek

Lubię tworzyć biżuterię , która daje wiele możliwości. Wiedzą to wszyscy, którzy do mnie zaglądają.
Ten naszyjnik wykonałam na konkretne zamówienie.  Powiedziano mi jakie mam zastosować kolory i że ma być z kwiatkiem. Wyplotłam zwykły sznur szydełkowy, który połączyłam z cieniutkimi sznureczkami koralików. Zrobiłam też  miedziany łańcuch, w który wmontowałam kulki kamienia słonecznego i miedziane koraliki bicone . 
Kwiatek jest broszką , którą można nosić oddzielnie lub połączyć z łańcuchem i sznurem.  Tak , zresztą, jak i łańcuchy , każdy z nich jest odrębną całością. 
 Zamawiająca była zadowolona , a to najważniejsze :)  Pozdrawiam Kasiu :)

227. Naszyjnik- kwiatek.






  Nie umiałam ułożyć naszyjnika  do zdjęcia  na ekspozytorze , 
                                                wiec poprosiłam o  pomoc córkę. 
                                       Nie  odmówiła , ale jej postawa  była -  jak widać   ........
                                               - skoro muszę........ to się poświęcę   ;) ;) 
                                                                      POZDRAWIAM :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz