sobota, 6 września 2014

Szafiry


170 . Szafirowa   kolia. 
 Widziałam na wielu blogach takie kolie. Długo przyglądałam się  im z zazdrością  aż razu pewnego natrafiłam na schemat wykonania tego naszyjnika na jakiejś rosyjskiej stronie.  Więc mam  i ja .
Zrobiłam ją na szczególną dla mnie okazję .Ile razy spojrzę na nią tyle razy  będę wspominać tamten dzień.
I tutaj serdecznie pozdrawiam wszystkich , którzy wiedzą jaką  imprezę wspominam.

171. Szafirowy kryształowy pierścionek.


172. Szafirowa bransoletka caprice


 173. Szafirowy, cieniowany pierścionek .


Ostatnio nie dbam w ogóle o zamieszczanie zdjęć tutaj . Wszędobylski brak czasu mnie dopadł. Jednak widzę że ciągle mnie odwiedzacie . 

                                        Serdecznie dziękuję i pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz