środa, 4 czerwca 2014

Jak zawiązać naszyjnik typu LARIAT

 Witam po wielu, wielu miesiącach niebytu blogowego.

 Nie było mnie tutaj co nie znaczy, że nie  stykałam się z koralikami. Owszem mało koralikowałam, z nadmiaru innych zajęć ale od czasu do czasu zdarzało mi się coś wyczarować. 
 Przygotowałam niespodziankę .   Sfotografowałam  ( może to za duże słowo?? ) wszystkie możliwości jakie przyszły mi do głowy wiązania naszyjnika typu lariat.  Zdaję sobie sprawę z tego, że z pewnością jest jeszcze więcej możliwości .
Zapraszam do oglądania i być może korzystania z moich pomysłów.
 Pozdrawiam serdecznie :) 

 169. Purple happiness





















BUZIAKI :)

                                         UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!

Kochani   :) Gorąca prośba o wsparcie dzieci, rodziców i nauczycieli w walce o boisko.
 S....... to wioska jak wiele innych.  Położona na Mazurach w gminie , która nie jest w stanie zapewnić odpowiedniej hali sportowej ani boiska . Jednak TA miejscowość ma coś wyjątkowego- są to wyjątkowi  ludzie.....    I serca i głowy gorące. Sami postanowili zawalczyć o możliwość rozwoju swoich dzieci. Śnieżka przeprowadza już 8 edycję konkursu.  „Kolorowe boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga”.    Celem  kampanii jest      promocja aktywnego spędzania wolnego czasu wśród dzieci i młodzieży. Nagrodą główną dla zwycięzcy konkursu jest wielofunkcyjne boisko .  Nagrany, tylko i wyłącznie własnymi siłami,  został film w technice LIPDUP , należy obejrzeć koniecznie , nawet jeśli nie będziecie mieli ochoty pomóc.
  Bardzo proszę  o głosy ..... bo jeśli wygramy,  to  nie boisko będzie najważniejsze
 ale szczęście malujące się na twarzach dzieci. 

                                Serdecznie dziękuję za każdy oddany głos 

1 komentarz:

  1. Dziękuję za sugestie wiązania lariatu. Właśnie tworzę mój pierwszy, już mam 130 cm. Niestety zaczęłam robić na 7 koralików i wydaje mi się zbyt gruby.

    OdpowiedzUsuń