środa, 1 stycznia 2014

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

ŻYCZĘ WSZYSTKIM  OGROMNEJ  DOZY OPTYMIZMU, ODWAGI,WIARY WE 
 WŁASNE MOŻLIWOŚCI,  DOBROCI  LUDZKIEJ  WIĘKSZEJ  OD ICH MIŁOŚCI ,  ŻYCZĘ SIŁY BY ZNOSIĆ PRZECIWNOŚCI LOSU A TAKŻE UŚMIECHU  I ODROBINY PRZEKORY BY ŻYCIE  LEPIEJ SMAKOWAŁO  :) 
  

A teraz z ogromna przyjemnością  pokażę  to co wyszło spod moich paluszków w ostatnich miesiącach  choć łatwo nie było.

Złośliwość i zawodność przedmiotów daje mi się ostatnio mocno  we znaki  ;)
 Zepsuty laptop, problemy z windowsem , niedziałający czytnik kart , że nie wspomnę o tysiącu porwanych  nici i ogromnej ilości zaczętych a nieskończonych ozdóbek .   Przyznaję ,że mi nie idzie ani trochę.
Odpoczęłam od koralikowania , mój kręgosłup jest mi wdzięczny więc  co tam nie ma tego złego  co by na dobre nie wyszło ;)
A wyszło przez ostatnie dwa miesiące kilka rzeczy , które postaram się tu ładnie zaprezentować.


157.   Skórzano - koralikowe wytwory  w dość uniwersalnej kolorystyce 







158. Kolory  ziemi . 
Taką sugestię   usłyszałam  dawno temu . Zrealizowałam ją połowicznie  bo nie powstały kolczyki , nad czym ubolewam . 
Może więc powstaną jeszcze?? 
Prezentacja kolorów  :) 


                                                      I gotowych , wykończonych wytworów :)

159. Wisiorek . 
Z założenia miał być prosty i taki jest . Połączenie miedzi z fioletem . 
 Chyba dobre ;)




160. Jeden z moich ulubionych zestawów . 
Elegancja, klasa a jednocześnie uniwersalność. 




161.       Wisiorek  eksperymentalny. 
Konstrukcja całkiem , całkiem a kolory miały być pasujące  do pewnej bransoletki , której jakoś nie udaje mi się tutaj zaprezentować. Niestety nie pasuje do niej , nijak :(
No i przekonałam się, że nie zawsze akryl się sprawdza .
Drugi wisiorek w kolorach czerni i złota czeka na moje zmiłowanie - jest stanowczo w szczęśliwszej kolorystyce .



Zawieszka jest zrobiona według tego schematu .

162.Bursztynek
 Lariat , kolejny . Tym razem w kolorze ciemnego bursztynu , pięknie mieniący się . 
Jak każdy lariat , ten też można nosić na wiele sposobów. Mamy jeden naszyjnik a jakbyśmy kilka i to różnych miały . Oto kilka przykładów noszenia tego naszyjnika .
W tym konkretnym dyndadełka  są odpinane 








162. Bursztynkowa  broszka ,    która  świetnie wygląda sama ale tez może stanowić uzupełnienie sznura. 




163.  Bursztynkowa bransoletka z kuleczka koralikową a także z kuleczką onyksu.



164. Bursztynkowe kolczyki w połączeniu z onyksami .


Zastosowałam jak zawsze koraliki Toho .

Najserdeczniej na świecie pozdrawiam wszystkich
 zaglądających do mojej koralikowej bajki   :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz