piątek, 13 września 2013

klasycznie

Witam,
pozwolę sobie na małą refleksję . Pewna miła dziewczyna jutro ma wesele, zostałam poproszona o zrobienie dla niej biżuterii. Swoim zwyczajem wyplotłam dwa komplety. Jeden z nich bardzo się jej spodobał. Poszłam na pocztę, nadałam przesyłkę priorytetową poleconą, żeby było bezpieczniej i szybciej. W czwartek  okazało się ,że przesyłka jeszcze nie wyszła z mojej poczty .  A dziś boję się sprawdzić gdzie jest moja paczuszka. Kilka dni wcześniej wysłałam podobną przesyłkę koleżance,  która mieszka w drugim końcu kraju zwykłym listem - przesyłka dotarła do niej drugiego dnia.
Bardzo się starałam , bardzo się napracowałam a czuję się  źle w tej sytuacji.

131.  Klasyczny komplet składający się z naszyjnika, bransoletki, kolczyków i pierścionka.






                                                               
                                                              Smutno mi Aniu :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz